2010. január 21., csütörtök

Kalács és fonalgrafika

Tegnap e két dolog jegyében telt a délután és az este.

1. Vacsira kipróbáltam Tiffany-Andi receptjét. Egy kicsit azért változtattam rajta... (Remélem, Andi nem haragszik.) A tésztát ugyanúgy csináltam, ahogy nála volt. (Sőt, én is ugyanúgy pihentettem, kelesztettem, mert akkor mentem a csajokért az oviba. :) )
Miután szépen megkelt, én pizzakrémet kentem rá, majd megszórtam apróra vágott szalámival, reszelt sajttal. Aztán feltekertem, daraboltam, és a teteje megint kapott egy adag sajtot. A családomnak nagyon ízlett! Köszi, Andi! :)

2. A próbálgatásoknak ezzel még nem volt vége. Miután a csajok lefeküdtek, elkezdtem egy képet készíteni fonalgrafikával. Ez volt az első próbálkozásom, remélem, lesz jobb is!
(Bár a lányok csodálattal nézték reggel: "Ó, de ügyes vagy anyuci!!!" Nagyon jó érzés volt...)









7 megjegyzés:

  1. Már mondtam, de tényleg jó ez a fonalgrafika! A többi (kalács, a lányok) is jól sikerültek!:O))
    U.I.: meg ne merd nyerni a macit előlem, bár ha Latinka jelentkezik úgy sincs esélyünk :o))))))))

    VálaszTörlés
  2. Hogyan lett neked ekkora ez a pizzás tekercs????:-)))) Én amúgy már kétszer sütöttem pizzásat és egyszer fahéjas-és kakaós csigát! Azok is finik!!!

    A fonalgrafikád meg tényleg nagyon klassz!!! A sógorom csinált ilyesmiket a katonaságnál...ő már a végén valami tökélyre vitte, mert képeket is készitett!!:-))) Ha gondolod lefényképezem, hogy mi legyen a következő!:-)))

    Ja és van fonalgrafikás könyvem, ha kéred, akkor elküldöm.:-))))

    VálaszTörlés
  3. Latinka! Szívesen! Én meg a fincsi friss kenyeret köszönöm! A recept...?

    Tipikos! Köszi! A kalácsot csak én csináltam, de a csajokhoz azért Gyuri is kellett! :D

    Latinka ha játszik, akkor nekünk nincs esélyünk!!! :D:D:D:D


    Batorba! A tekercseknél csak azt csináltam, amit Andi leírt. Igaz, nem vettem ketté a dupla adagból készített tésztát. :))+ a szeleteléskor vastagabbra vágtam, mint a múltkor (amiről tettem fel képet).
    Természetesen örülnék a képeknek és a könyvnek is! :D Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, ha sikere van a sütinek, bár ez a Margit érdeme :-))) Dehogy baj, ha változtattok rajta! Én is változtattam!!! És már elkészült egy tucat változata.

    VálaszTörlés
  5. tényleg nagyon ügyes vagy!!! :o)

    VálaszTörlés