2009. december 15., kedd

Posta=Düh

Annyira mérges vagyok!!!! Nagyon siettem az ajándékláncos csomagjaimat elkészíteni, de nem sikerült feladni, mert a postán ma csak délig dolgoztak. :(((((( Persze ez csak akkor derült ki számomra, amikor 1/2 5 körül odaértem.
Pedig siettem, igyekeztem, 4 óra után pár perccel készen lettem. A csomagolással már kapkodtam, mert 4-re az oviban kellett volna lennem Mimiért. Zsuzsó persze mellettem duruzsolt, hogy szegény Mimi biztos az utolsó lesz... De örültem ennek a megjegyzésnek... :D Szóval gyorsan becsomagoltam mindent, rohanás az oviba. Tényleg az én gyerekem volt az utolsó... :( Bár ő remekül szórakozott, mert ma volt a karácsonyi ünnepség, kaptak új játékokat, és ekkor már rajta kívül senki más nem akart velük játszani. :))
Miután sikerült az oviból eljönnünk, rohantunk a postára (kocsival rohantunk :) ). De mint írtam, fölöslegesen... :S :(((((
Majd holnap!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése