2009. december 13., vasárnap

Hétvége

Annyi mindent szerettem volna ezen a hétvégén csinálni, de a felével se végeztem. A lányok szombaton anyósoméknál voltak, így a párommal kettesben :) szétnéztünk a karácsonyi vásárban, mely a művelődési házban volt. Aztán főztem, pakoltam stb. Mire hozzáfogtam a még hiányzó ajándékok elkészítéséhez, 2 óra is elmúlt. :S 5-kor meg már mentem a csajokért. Vasárnap is a házimunka után kb. 2 órám maradt... Száz szónak is egy a vége, még mindig nem végeztem... Igaz, már csak apró kiegészítések kellenek, holnap este igyekszem befejezni. Muszáj is, mert kedden postázni szeretném a csomagokat Méhikének (latinka ajándékláncában) és Krisztinának (tiffany-andi játékában). Szívesen mutatnék képeket, de inkább majd később. :)
(Arról nem is beszélve, hogy először még annak a technikájára is rá kell jönnöm. :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése