2010. augusztus 11., szerda

Szomorúság...


Ismét győztek a pesszimisták....
Reggel, amikor meg akartuk etetni Szimatot, már nem tudtuk, mert.... nem élt.... :(((((((((((
Tegnap este már kicsit bágyadt volt, de azt hittük, csak melege van. Gondoltam, ha reggel még ilyen lesz, akkor elvisszük a dokihoz Gyurival....
Szörnyű érzés volt ott állni a ládája mellett, közben nem mutatni mit érzek, mert persze Zsuzsó is velem volt, és vele kellett törődnöm, hisz teljesen kiborult. Próbáltam nyugtatni, de nem voltam valami meggyőző.... hogy is lehettem volna?????!!!!! Én magam sem tudtam felfogni...
Aztán Gyuri ásott neki sírt a fa alatt, ahol a nappalokat töltötte, csinált neki keresztet, a lányok pedig virágot hordtak a sírra. Olyan szörnyű volt látni, hogy mennyire szenvednek, szenvedünk...
Próbáltam elterelni a gyerekek figyemét, hogy majd nyomtatok nekik képet Szimatról, hogy varrok nekik nyuszit... Nem sok sikerrel....
Délután a barátnőjühöz megyünk, remélem, ott felvidulnak.
Volt egy jelenet ma, amit nem hiszem, hogy hamar elfelejtek: Zsuzsót nyugtatom, mondom neki, hogy Szimat már biztos az angyalok között van, nem fáj neki semmi, boldog. Erre Zsuzsó: "Lehet, hogy ő boldog, de én egyáltalán nem, nekem nagyon rossz...." Közben nézett rám hatalmas szemekkel, és folyt a könnye....

8 megjegyzés:

  1. Ja, nagyon sajnálom! :-( És mennyire igaza van a kicsi lányodnak, pont ezt érezzük mi akik itt maradunk, csak felnőttként már nem merjük ennyire őszintén megfogalmazni. Kívánom Nektek, hogy a lehetőségekhez képest hamar nyugodjon meg a lelketek, enyhüljön a fájdalmatok, és csak a szépre emlékezzetek.
    Cinella

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, hogy így történt és el tudom képzelni a lánykáid szomorúságát!:( Sajnos az erdei, mezei állatok nem nagyon bírják túlélni, ha civilizált körülmények közé kerülnek...Ritka! Mint volt erdészné mondhatom, sok hasonló próbálkozásunk volt, de kivétel nélkül sikertelen! Mi is sokat szomorkodtunk, temettünk...De szép emlék marad! Készítsetek albumot Szimatról!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, aranyosak vagytok!
    Igyekszem elterelni a figyelmüket!

    VálaszTörlés
  4. Drága Timi és lányok! Én is nagyon sajnálom, hogy Szimat elpusztult. Sosem tudom megszokni, ha nekem is elpusztul egy állatkám. Évekig emlékezek rá...Pedig úgy örültem, hogy az elején a pesszimista hozzállásom ellenére is sokáig veletek volt. Peti üzeni, hogy lehet valami cicilizált betegséget kapott, ami talán a réten nincs meg.
    És igen ilyenkor a legjobb a gondolatok terelgetése! Alkossatok szépeket, vagy gyertek megint el hozzánk!!:-)))

    VálaszTörlés