2010. augusztus 12., csütörtök

A postás mindig kétszer csenget...

Na, jó! Először dudál, majd csenget. Ma is így tette. Két csomagot hozott: az egyikben a Diustól vásárolt anyag volt, a másikban két hajgumi, amit Lidércke játékán nyertem. Eredetileg csak egy hajgumiról volt szó, de Dorka olyan aranyos volt, hogy kettőt küldött! :)) Köszike!!!! Természetesen a lányok egyből kipróbálták, és kérték, hogy fényképezzem le őket, hogy meg tudjuk mutatni, hogy áll a hajukban.
Az anyag, amelyből még nem tudom miket készítek majd: (De ha minden igaz, hamarosan "segítségem" is lesz! )

A pózoló csajok:



Ezt a szép orchideát pedig Gyuritól kaptam házassági évfordulónkra!


10 megjegyzés:

  1. Te már megint nyertél????? Erről lemaradtam:))
    Szép!
    Az orchidea is! Én már "csak" fokföldi ibolyát kaptam,dehát ez már a 24. volt:))

    VálaszTörlés
  2. Kitaláltam :))
    Varrógéped lesz :)
    Örülök neki:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az orchidea!Egy szavad se lehet! :DDDD

    VálaszTörlés
  4. Nyereményeső, figyelmes férj és a láthatáron egy "segítő"? Egy szavad sem lehet!:))) Még sok-sok ilyet alkalmat kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Latinka! Köszi! Nekünk a 11. volt. :)) De én szeretem a fokföldit is. :))

    Bemka! :) Csak kölcsön, ha minden igaz... De már nagyon várom!!! :)))

    Tipikos, Ildi! Köszi! Nincs egy szavam se! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépeket kaptál!
    (Nekünk szombaton lesz a 11.:))

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de jó fotók! :)) Hajban még sosem fényképeztem a virágokat. Ugye nem baj, ha viszem a képeket? Örülök, hogy tetszik a csajoknak. :)

    VálaszTörlés
  8. Leki! Gratulálok nektek! :)

    Lidércke! Én köszönöm, hogy mindkét lánynak küldtél. :) Vidd a képeket nyugodtan! :)

    VálaszTörlés
  9. Na én most érek rá kommentelni és mindenhol hagyok valamit magam után.:-))
    Boldog évfordulót!!!Nekünk is nemsokára lesz (13!!):-))Nagyon szép az orhidea! A lányoknak is klassz a hajgumi!!!!Az anyagért meg irigyellek, mert én addig tököltem, hogy lemaradtam róla.:-(((

    VálaszTörlés