2010. december 10., péntek

Télapó, ajándékok

Kicsit mozgalmas volt az elmúlt hét...meg az azelőtti. A suliban én szerveztem a Télapó-ünnepséget: a műsort, a 25 csomag összeállítását, és azt is, hogy a csomag mellett legyen valami kis kézzel készült apróság. Ez utóbbit azért nem egyedül hoztam létre, hisz két kedves kolléganőm segítségemre sietett. Zsuzsi varrta a télapókat, nekem már csak szemekkel kellett kiegészítenem, Adél pedig a fenyőhöz szükséges félköröket varrta össze, amelyeket aztán én hajtogattam, vasaltam...szóval befejeztem.

A műsorban a végzőseim szerepeltek... Nemcsak a suliban volt fellépésünk, hanem elhívtak a bölcsibe és az egyik oviba is.

Kicsit szomorú voltam/vagyok, mert ez volt az utolsó közös munkánk.... (Persze az érettségit kivéve...)


Így nézett ki egy kész csomag:


Ilyenek voltak a fenyők:


(Azért nem egyforma, mert néhányan már akkor gondolták meg magukat, hogy mégis jönnének, amikor már készen volt a többi--anyag persze nem volt már ugyanolyan itthon.)



A télapócskák:




Az ünnepségen Csilláék is ott voltak. Ezen a képen Barbi ment a csomagért...




...itt pedig Bogi. (Csilla megengedte, hogy feltegyem a képeket. :))



Persze Mimit is hívta a Télapó:





Meg Zsuzsót is:






Jó volt látni, hogy mennyire örülnek a gyerekek... De az is igaz, hogy jövőre jobban megosztom majd a feladatokat... Mindig vannak elégedetlenkedők...


Én is kaptam ám ajándékot az elmúlt napokban.

Ezt a szuper kis köténykét Frivolinától kaptam -Tiffany-Andi játékában nyertem. Imádom a kötényeket, használom is állandóan...

Köszi szépen!!!



Ezt a csomagot pedig tidekétől kaptam, hisz Belinda játékában az ő felajánlását nyertem meg.

Az az igazság, hogy eredetileg "csak" egy képet nyertem, de Edit kiegészítette még sok-sok meglepivel!

A postát egyébként most dicséret illeti, mert a kép épségben ért ide!!!!


Köszi szépen,Edit!



5 megjegyzés:

  1. Azért bármennyi munka is volt vele megérte:).Nagyon csinos kis csomagocskákat állítottatok össze,azok a fenyők nagggyon jók!!!
    Az ajándékaid pedig csudiszépek!!.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat alkottatok és szépeket kaptál.
    Azoknak a fenyőknek a leírása nincs meg neked valahol?

    VálaszTörlés
  3. Szegusz ha időd engedi kérlek nézz be hozzám! Van nálam valami nem kézzel fogható számodra:)!!!!

    VálaszTörlés
  4. ...............¨♥*✫♥,
    .........,•✯´.........´*✫
    .......♥*................ __/\__
    .......*♥............… ..*-:¦:-*
    ...¸.•✫.............……/.•*•.\
    ...~`,`~.................. |
    ¸....✫................... *•*
    ´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
    ´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \....................... ╬╬╬╬.
    Békés .boldog karácsonyt nektek !
    Csilla

    VálaszTörlés