2010. december 5., vasárnap

Itt vagyok!

Megérkeztem. :)

Nem volt semmi baj, kivéve, hogy pár napot távol töltöttem a családtól: Miskolcon voltam továbbképzésen. A :( jel az előző bejegyzésemben azért volt, mert egyedül mentem, a család nélkülem boldogult itthon. De Gyuri nagyon ügyes volt, jól megvoltak. (Ezt tudtam, ezért mertem elmenni kicsit hosszabb időre.)
Azér anyu is segített egy kicsit, hogy ne legyenek nagyon éhesek! :)))

Míg távol voltam, több helyen is nyertem: Andinál, Belindánál és Treborettánál! :))))))))

Köszi!!!! :)))))

2 megjegyzés:

  1. Én úgy látom, szerencsés típus vagy!:) Legalább is ez az év, itt a blogon klasszul sikerült, nem?
    Gratulálok az újabb nyereményekhez és hogy ilyen hősiesen állta a sarat a párod!Ezután már biztosan nekiindulhatsz egy kis "kikapcsolódásra"!:DDDD

    VálaszTörlés
  2. Ildi! Tényleg sokat nyertem, ezek szerint szerencsés vagyok... :) Sok dologban tényleg annak érzem magam, sokban meg épp nem...:))

    VálaszTörlés