2010. október 7., csütörtök

Szakkörös pályázat 2.









Amikor a szakkörös pályázatra varrtam a szoknyát, Zsuzsó megkérdezte, hogy mit csinálok. Mikor elmondtam, kitalálta, hogy ő is szeretne készíteni valamit. Ekkor eszembe jutott, hogy korábban már varrtak Mimivel egy kukacot (Batorba ötletéből kiindulva, kicsit átalakítva.), amikor Latinkánál voltunk. Gondoltam, nevezzen akkor egy ilyennel! Összeszedtem néhány kinőtt ruhát, Zsuzsó pedig elkészítette a sablont, kivágta a köröket, megvarrta a jojókat, elkészítette a kukac arcát. Aztán én felfűztem az elkészített darabokat egy drótra.
Jól szórakozott, egész délután lefoglalta a nagy alkotás! :)
(A képeket fordított sorrendben tölöttem fel, bocsánat!)

3 megjegyzés:

  1. Nemsokára át kell adnod a csajoknak a kreatív blogod :) - ha már ennyire bennevannak.

    Nagyon édi a kukac :) - Zsuzsón is látszik a nagy beleélés :D

    VálaszTörlés
  2. Pedig nem is teszek fel mindent, amit csinálnak! (Szomorú is mindkettő olyankor...) :)))))

    Köszike! :))

    VálaszTörlés
  3. http://rafia.hu/content/%C5%91szi-lev%C3%A9lr%C3%B3zsa
    A levél rózsa készítést itt megtalálod :)
    Jó munkát!!:)))

    VálaszTörlés