2010. október 26., kedd

Alig hittem a szememnek...




Azt elmúlt napokban sok meglepetés ért. Volt köztük dühítő, elkeserítő, de voltak olyan kellemes, megható pillanatok is, amelyek megmelengették a szívem.
Zsuzsó megkapta Ritától a nyereményét. A csomagban annyi minden volt, hogy alig hittünk a szemünknek. Természetesen Rita nemcsak Zsuzsónak, hanem Miminek is küldött ajándékot. Több olyan van a csomagban, amit mindketten fognak használni, sőt olyasmit is találtunk, amihez én is kellek!Vagyis Rita mindenkinek küldött ajándékot!!!!
A képeken látszik, hogy mennyi mindent tartalmazott a küldemény....

Köszi szépen!!!!!!!






Megkaptam Tiffany-Andi szépséges tálkáját, amit egy korábbi játékán nyertem. Gyönyörű!!


Köszi, Andi! Nemcsk a tálat, hanem a dupla fáradozást is!




Ez a lánc is az enyém, és ez is Anditól van. Nagylelkűsége határtalan....


Csak ismételni tudom magam: Köszi, Andi!


4 megjegyzés:

  1. Gratulalok a sok sok szep dologhoz, es kellemes idotoltest hozza mindharmotoknak! :))

    VálaszTörlés
  2. WOW! Lesz mit csinálnotok!!:-))) Őszi szünetre a program már garantált!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Szivesen Timi! Én azt hittem, barnás láncot fogsz választani. Kékre egyáltalán nem gondoltam.

    VálaszTörlés
  4. Kathy! Köszi! :))

    Csilla! Nem fogunk unatkozni!! :))

    Andi! :)))

    VálaszTörlés