2010. április 7., szerda

Díjat kaptam


Ezúttal Latinka tisztelt meg ezzel a díjjal,aminek nagyon örülök.
Egyébként tényleg igaza van abban, hogy sokáig nem alkottam semmit... Úgy gondoltam, én nem tudok ilyesmiket.... Aztán - mivel "nem hagyott békén" - megpróbáltam. :))) Őszintén megvallva egyre jobban élvezem. :) Annak pedig külön örülök, hogy a lányaim is teljes erőbedobással alkotnak velem, sőt...! :))
Szabályok:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Ez olyan nehezen megy nekem, mert az ismerettségi körömben más nagyon-nagyon sokan megkapták ezt a díjat. Így célzottan nem adnám tovább... Bocsi....
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogmba.

Teszt:
Név: Timi
Becenév: Szegusz
Lakhely: Heves
Születési hely: Heves
Magasság: hmmm :)) 168 cm (??)
Névnap: május 3.
Foglalkozás: középiskolai tanár
Testvérek: egy öcsém van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: német
Gyűjtemény: könyvek
Cipőméret:40
Iskola: általános, gimnázium Hevesen, egyetem Debrecenben, szakvizsga Egerben
Kedvencek: család,társasjáték, könyvek
Zsebpénz: ritkán.... :)
Álom: egészség, nyugis élet :)
Háziállatok: egy kutyus (boxer)

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

LATINKA küldte 2010.április 6-án. Köszönöm szépen!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékomra!

    A díjhoz pedig gratulálok!

    VálaszTörlés