2010. február 13., szombat

Németné Adri kérdései

Adri játékra hívott. Néhány dolgot el "kell" árulnom magamról. :)

1.Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Én nem játszom, de Gyuri igen. Tehát elméletileg ő nyerne, de én költeném el!
Kifizetném a tartozásainkat, az öcsémék tartozását, igyekeznék a gyerekeim jövőjét megalapozni (tehát valami jó befektetési lehetőséget keresnék). De az is biztos, hogy vennék egy lakóautót, és beutaznánk először az országot, aztán Európát.

2. Rossz szokás
Hamar megsértődöm (sajnos :( ), nincs elég akaraterőm (ezért nem tudok lefogyni!!!!).
(rossz tulajdonság?)

3.Koffein
Kávézni nem szoktam, de a kólát nagyon szeretem (szeretném :) )

4. Színeim
A túl élénk, rikító színek kivételével mindent szeretek, de a sárga és barna árnyalatai közelebb állnak hozzám. Természetesen feketét gyakran hordok, mert abban valahogy eltűnnek a kilók...

5.Mi van most rajtam?
Egy kék nadrág, bordó póló és - mivel nagyon fázós vagyok - pulcsi is!

6. Háziállat
Van egy boxerünk, akit menhelyről hoztunk el néhány éve.

7.Tíz év múlva hol látod magad?
Gondolom, remélem, dolgozni fogok, (Gyuri is), a csajok középiskolások lesznek. Annak nagyon örülnék, ha jó sok kg-mal könnyebb lennék, mert akkor az azt jelentené, hogy valamelyik fogyókúrám sikeres volt.

8. A legutóbbi nagyon jó élmény
Több is van. Amikor esténként a csajok mellé fekszem, ők átölelnek, és puszik közepette azt mondják szeretlek (persze azt is hozzáteszik: De jó illatod van! :)). Gyuri ültetett nekem tulipánt cserépbe, és az pont most nyílt ki (febr.14. :) ). Az osztályommal megnyertünk egy pályázatot.

Ennyi jutott eszembe! :)

Sokfelé járt már ez a kérdéssor, így nem küldöm célzottan senkinek, de ha valaki mégis szeretne írni magáról, örömmel olvasnám sorait!

2 megjegyzés:

  1. Érdekes ez a játék. Pár mondatból is többet tud meg az ember a másikról.:-)))
    JÓ HÉTVÉGÉT NEKTEK!!!
    Puszi

    VálaszTörlés