2011. december 6., kedd

Inni, inni, inni...

A csajok már régebben szóltak, hogy lesz a suliban egy karácsonyi vásár, amire jó lenne, ha vinnénk valamit... De mostanában annyi minden volt a nyakamon, hogy mindig csak elodáztam a dolgot. Szombaton ismét figyelmeztettek, hogy hétfőn lehet utoljára vinni ... Pffffff.... Hétvégi szokásos teendők + pásztorjátékos próba, betegség, nyűgösség... élni se nagyon volt erőm... De mit tehettem! :)


Ők persze fülbevalót szerettek volna vinni, jó sokat! (Nem is értem, honnan ez a nagy fülis rajongás... :D ) Hozzávaló azonban nem sok volt itthon.... Meg egyébként is olyan valamit akartam, amiben egy kicsit (nagyon) ők is részt vesznek. Ekkor eszembe jutott, hogy olvastam valahol (Bocsi, de nem emlékszem, hogy hol. :( ) egy jó kis ötletet. Nem kellett más hozzá, csak néhány üres műanyag palack(nak az alja) , festék, kis fonal. Mivel ezekkel rendelkeztünk, elkészültek a vásárba vihető karácsonyi díszek (+ 1-1 füli is). Annyira élveztük a munkát, hogy hétvégén újabb darabok készülnek majd.


Addig azonban jó sokat kell innunk....











4 megjegyzés:

  1. Milyen ötletes!! És szép! Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
  2. Milyen klassz ötlet!:) Az unokáknál is lesz vásár Luca-napján, majd elmesélem!...
    Ügyesek vagytok, gratula!:)

    VálaszTörlés