2011. március 1., kedd

Az új kedvenc




Egyik kedves kolléganőmnek, Zsuzsinak köszönhetően közelebbről is megismerkedtem a csíráztatással és a csírákkal. Már régen szerettem volna megkóstolni, de soha nem szántam rá magam, hogy csíráztassak. Kicsit macerásnak tűnt... De Zsuzsi hozott kóstolót, és onnantól kezdve nem volt megállás: mentem magot venni, aztán elkezdtem a "munkát". Minden reggel és este mosogatni... Na, ez nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, de az eredmény mindent megér. A családom (is) imádja!

Egyelőre lucerna és retek van terítéken, de lesz majd más is!! :)

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem, főleg a búzát, meg a zsázsát! Utóbbit inkább egy kis dobozkába vesd el - mondjuk fagyis dobozba ás gyorsan nő nagyon, kisollóval vágjátok le, szórd a vajas kenyérre, isteni! Ja, ez kicsit csípős, mint a torma... Csupa vitamin!!!
    Lehet kapni 3 emeletes "csivitálat", műanyag, abból nem potyog ki a mag és csak a csap alá tartod, úgy öblíted, egyszerű!

    VálaszTörlés
  2. Ildi,Te már profi vagy,mi még csak most tanuljuk,és errefelé a választék sem túl nagy:(
    Kíváncsi vagyok,tényleg van-e annyi jótékony hatása,amennyit olvasni lehet róla.

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy eszembe juttattad!! Régen olyan sokat csíráztattam, főleg zsázsát! NAgyon egészsséges és isteni vajas kenyéren meg ami re tesszük!

    VálaszTörlés
  4. Ildi, Zsuzsa! Köszi a zsázsás ötletet, kipróbálom, ha lesz felénk ilyesmi.. Igaza van Latinkának, a választék nem olyan nagy.

    VálaszTörlés