2010. november 6., szombat

Olyan ....

... sok kedves ember van körülöttem. Több meglepetés is ért a mai nappal kapcsolatban. Az első még a múlt héten, hisz munkahelyi barátnőimtől (köztük van Latinka és Tipikos is) kaptam ezt a szép rózsát és mellé utalványt, amelyet Ancika boltjában vásárolhattam le. Meg is tettem még aznap! Vettem anyagokat, vliest, gombokat.. :)
Köszi szépen!

A következő meglepetés pénteken ért, hisz a postás egy csomagot hozott, melyben ezek a szépségek voltak Tiffany-Anditól. Nagyon meglepődtem!!! Honnan tudja Andi??? Hmmm...

Köszi -itt is! :))


A kedves meglepetéseknek még nem volt vége. Csillával megbeszéltük, hogy hoz nekem egy csomagot- teljesen mással kapcsolatban-, de nemcsak azt hozta, hanem ajándékot is - nekem! A virág csodaszép, illatos, most már a nappali dísze! A háziáldás és a lapocska pedig a család összes tagjának nagyon tetszett.
Köszi, Csilla! :)









Érdekes az is, hogy még vége sincs a napnak, de már annyian gondoltak rám: személyesen köszöntöttek, küldtek sms-t, e-mailt, írtak a Facebookon, IWIW-en, Myvip-en... vagy épp elmosogattak helyettem.. :D
Nagyon jó érzés...
Köszönöm mindenkinek!

3 megjegyzés: