2010. március 11., csütörtök

Koszorú



Elkészültem életem első koszorújával, melyet Rita szakkörének feladata volt. Biztos, hogy varrok még többet is, mert nagyon élveztem az elkészítést!
Az már biztos, hogy ha újra anyagot vennék, nem ilyen színűt választanék. A két világos szín majdnem egyforma lett... De mivel még maradt az anyagból, így biztos készül még ilyen (vagy nagyon hasonló) koszorú. :))
A tojásdíszt a lányok készítették az oviban, így ez a projekt is közös alkotás lett! :)))

Azért tettem fel két képet, mert nem tudtam eldöntenteni, hogy tojással vagy anélkül jobb...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem ezzel a színekkel is jó lett!
    Könnyű annak, akinek segítsége is van! :o))))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, semmi gond a színekkel. Szép lett a masni megkötése.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, és szerintem a tojással igazi húsvétváró koszorú! :) Olyan jó, hogy a lánykáid is élvezik ezt a kreatív világot, és legfőképp azt, hogy együtt csinálhatjátok! :) Ügyesek! Puszi Nekik is! :)

    VálaszTörlés